Recent Posts

Καιρός Βόλος

Επισκέπτες


website counter code

Προβολές Σελίδας

Τα πάντα για τη μαστίχα...

Τα πάντα για τη μαστίχα...
To blog του Τάσου και της Γεωργίας για τη μαστίχα, τα προϊόντα της και όχι μόνο...

MediVET

MediVET
Η καλύτερη φροντίδα για τα ζώα σας
Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

PostHeaderIcon ΠΙΤΣΑ

Υλικά
1½ ποτήρι χλιαρό νερό
40 γρ. μαγιά νωπή
λίγο αλάτι
λίγη ζάχαρη
1 κουταλιά ξίδι
2 κουταλιές λάδι
αλεύρι

Εκτέλεση
Βάζω όλα τα υλικά εκτός από το αλεύρι σε ένα μπολ. Τα ενώνω και αρχίζω να προσθέτω σταδιακά το αλεύρι και να ζυμώνω μέχρι να αποκτήσω μια ζύμη μαλακή. Τη σκεπάζω και την αφήνω να ξεκουραστεί και να φουσκώσει για μισή ώρα. Κατόπιν ανοίγω τη ζύμη μου με ένα ξύλινο πλάστη, στο πάχος που θέλω, και τη στρώνω σε ταψί που έχω λαδώσει. Τα υλικά εδώ είναι για ένα ταψί κουζίνας τετράγωνο μεγάλο. Αν θέλω η ζύμη να γίνει πιο φουσκωτή και αφράτη, τότε αντί να την ανοίξω με τον πλάστη την ανοίγω με τα χέρια μου μέσα στο ταψί, αφού πρώτα τα έχω λαδώσει καλά.
Κατόπιν στρώνω ότι θέλω και ψήνω στους 220 βαθμούς για 20΄-30΄της ώρας.
Εγώ στρώνω πρώτα κέτσαπ, φέτες κασέρι, φέτες σαλάμι, τριμμένο κασέρι, φέτες πιπεριάς, μπέικον.
Related Posts with Thumbnails

Επικοινωνία

Google Translate

Google search this blog

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Προφίλ

Η φωτογραφία μου
Σέρρες - Βόλος, Greece

Bijoux...τιέρα

Bijoux...τιέρα
Απλά χειροποίητα κοσμήματα και διακοσμητικά από τη Λόπη και την Αποστολία!!!